Dagens TO DO

  • Lämna barn på skola                         
  • Hämta barn på skola
  • Tömma diskmaskinen
  • Ringa om nya minipiller                     
  • Dammsuga Alex rum                          
  • Damma Alex rum
  • Tvätta golvet i Alex rum
  • Dammsuga Emelies rum
  • Damma Emelies rum
  • Tvätta golvet i Emelies rum
  • Slänga tidningar
  • Slänga vanliga sop-påsen
  • Bibban
  • Kolla rean på Lindex
  • Ikea å köpa ram till Alex affish


Fi fan va saker jag måste göra....
Undrar om man skall slänga sig på sängen å se en film som är bra att somna till?
Näää, bara ta tag i skiten.
Bläää
Vad har ni andra för planer idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe. tyvärr har jag tappat bort tvättstugenyckeln :) men nog hade det behövts!

2008-04-14 @ 12:39:15
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se
Postat av: Petter

Ojdå, mycket att stå i som vanligt ser jag. Antar att du vill byta med mig? Jag har ingen skola eller något sånt trams på fleeeeeeeeera veckor =)

2008-04-14 @ 14:08:36
Postat av: Anna

Hej på dig Blondiiiiie. Skrattar mycket åt ditt bloggande. Du kan verkligen svänga med ord
=P
Puss och Kram från "B"

2008-04-14 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0