Förlåt mig, för jag har syndat

Kan man komma i trotsåldern?
Tror det.
Var i nordstan igår och var sååå barnslig...
Fick vänta jättelänge på hissarna.
Så när jag åkt färdigt så gjorde jag som jag alltid skäller på barnen när dom gör.
Jag tryckte på ALLA knapparna,,,
Sen när hissen åkt, så tryckte jag på upp OCH ner knappen så den skulle stanna på mitt våningsplan igen.
Konverterar till katolik i 5 sek och bekänner mina synder.
Gud förlåter mig.
Jag konverterar till min egen religion igen som går ut på att älska mig.
Du skall inga andra hava jämte mig =D

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, visst är den? :)

2008-04-07 @ 18:12:02
URL: http://br0ther.blogg.se
Postat av: Makedonk

Jisses, undrar hur personen som tog hissen efter dig reagerade :-P

2008-04-07 @ 18:13:36
Postat av: Steve Lando

"Jag konverterar till min egen religion igen som går ut på att älska mig.
Du skall inga andra hava jämte mig =D"

Sanningen i dess vitöga, tillåt oss bedja

resterande av inlägget, tyckte jag mest var gulligt o skönattitydat:)

2008-04-12 @ 04:52:07
URL: http://stevelando.blogspot.com
Postat av: Balder

Kul att du skapat en egen blogg, supermorsans egna blogg :)

2008-04-19 @ 23:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0