Nu vet jag hur det är att ha en tonåring

Tror jag vet hur det känns nu.
Alex satt å lyssnade på Amy Diamond i sitt rum som han är sååå förälskad i.
Emelie stängde av å han började gråta, skrika och bröt ihop totalt.
Han fick aaaaaaaaaaaaaldrig höra på henne, han fick aaaaaaaaaaaaaldrig vara själv och aaaaaaaaaaaaaaaaaaalltid förstörde Emelie för han och livet var totalt orättvist.
E de så när dom är tonåringar?
Måste ju träna, jag menar det är ju bara 8 år kvar...

Samma på IKEA så satt det två flickor på runt 14 som sa:
-Åhhh, han e så sööööööööööööt, å vinkade.
Alex vart pionröd, satt upp handen som en gard och säger:
-Det är inte lätt å vara så snygg som jag.
Undrar vem som gett han det där självförtroendet *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vad kul, en göteborgare på min blogg ;O)

Fin blogg du har, o fråga mig om tonåringar...jag har en crayzy one!

Kramar

2008-04-15 @ 07:52:28
URL: http://undressed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0