Succe på gymmet

Herregu va bra jag är!
Först höll jag på att dö i gymmaskinerna mellan skratt-attackerna bland alla muskelberg och mesproppar med mer muskler än hjärna. Sen var det grymt tråkigt. No more gym for me, only classes...

Skulle sedan sola, går in  för att tvätta bort sminket, lägger solpoletten på handfatet och plums.....
Den åker ner i avloppet på handfatet.
*flinar*
Där låg den så fint och tittade på mig. Lagom pinsamt att be om en ny men men.
Det resulterade iaf i en första gradens brännskada i hela ansiktet, samt trekanten mellan tuttarna, samt att jag nu har ett bismarc vitt halsband runt halsen förutom det i guld =D

När vi kom hem säger Alex bara: skyll dig själv som inte tog på solkräm mamma...
Skrattade gott åt det...

Undrar om frukosten gör sig själv nu?
Hepp, får väl rosta brödet själv då...
på återseende

Kommentarer
Postat av: Nicole

Svarar i din blogg: =)

Emilia kom i v 32+4 efter två turer in till förlossningen....

Dom har lite mera koll nu, men samtidigt är detju ingen garanti och man är ju lite nojjig... Visst vet man att det skulle gå bra om den lille kom nu, men den får gärna stanna lite till...

Varför kom din son tidigt?

hade du några känningar eller problem med nr.2?

Förlåt om jag ställer en massa frågor....

Kram

2008-04-02 @ 12:18:25
URL: http://www.sybubblan.blogg.se
Postat av: åååsa

Kul att du gilla mitt svar på smset.
Men vad trodde tjejen?
:D
Hahaha, right back at ya! ;)

Kram
www.honsomler.tjejsajten.se

2008-04-02 @ 12:19:43
Postat av: Nicole

Uss låter inge kul alls, men skönt att det har gått bra ändå i slutändan!

Med mig e det samma sak, jag hade inga SD eller förvärkar med Emilia så jag vet inte hur det ska kännas... har molande värk i magen och SD titt som tätt o går o kollar hela tiden så att man inte blöder... uss för att gå o vara såhär nojjig i minst 4 veckor till.... Men vi får se vad läkaren säger imorgon, ska verkligen be dom kolla ALLT!

2008-04-02 @ 13:04:06
URL: http://www.sybubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0