Arg så inåt helvete!!!

Idag är jag på så jävla irriterat humör så det finns inte...
Lyckades somna igår men blir väckt 1.50 av att min mobil ringer.
Lämna mig ifred för helvete!
Ha respekt för mig och ge fan i att ringa mig så sent med patetiska lögner och jävla trams.
Jag vill inte lösa års-gamla bråk mitt i natten när både jag och barnen sover, bara för att du är full och vill prata ut!!!
Gör man saker får man ta konsekvenserna av dom och det är INTE att man gör dom med tanken att "aja, hon lugnar sig efteråt" Now You´ll have to take the conseqenses of your action!
Jag skall fan inte behöva vakna och koka av ilska eller behöva få varken skäll eller ursäkter i telen.
Jag vill sova för JAG går upp med barnen, det var MIN sista chans att sova, för sen är det skola en hel vecka och så är helgerna slut!
Tack så jääävla mycket!!!
När jag la på 2.15  kunde jag självklart inte somna om utan låg vaken resten av natten.
Och som vilken jävla normal människa som helst är jag därav astrött och på jävla grinigt humör.
När jag sen slår på telefonen och möts av att jag inte älskar min dotter, då jävlar har du gått ett steg långt!
Att skriva "Tänkte lägga att bara alex fick vara med på kortet och inte emelie, men det vet du ju redan för hon betyuder inte så mycket för dig heller.."
För mig heller? vadå heller, snarare för dig....
VA FAN  ÄR DET Å SÄGA???

Det är inte JAG som skiter i henne, JAG var där hela hennes första år, hela graviditeten, bägge dessa år ensamma för varje gång DU skulle ställa upp, kom annat i vägen, som din "ex-fru" eller annat så som fester...
JAG idiotförklarades som inte ville gå på fest och lämna ett 5 veckor gammalt spädbarn hemma hon människor hon aldrig träffat, så att du skulle kunna flasha mig osm vanligt och supa som en gris. Men NEJ, hon betydde mer för mig.
Det är DU som lämnar dina barn ensamma hemma med feber när dom är små, det är DU som drar till jobbet och lämnar barnen ensamma i en lägenhet en hel dag och det är DU som inte kan prioritera bort en fest när du inte träffat dina barn på flera månader!

Så klanka fan i helvete aldrig mer på mig som mamma, det skall du ha jävla klart för dig!
Du är död i mina ögon!
Vi klarar oss utmärkt själva, vårt liv rullar och jag har underbara människor som ställer upp för mig.

BESTÄM DIG FÖR HELVETE!!!!!
Antingen så fortsätter du din hatkampanj eller så fortsätter du med att älska mig, mig kvittar det!
Men du kallar mig fan inte dålig mamma, jag uppoffrar ALLT för dom!
DOM är mitt allt!

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Elle

Tack för dina ord.

Han vill nog komma åt dig på nått sätt, få dig att reagera som du gör, men strunta i honom.

Alla som känner dig vet att du bryr dig, ingen skulle någonsin tvivla på det!

2008-08-31 @ 12:03:34
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: yiyah

Vilka jävla idioter det finns!



2008-08-31 @ 12:25:05
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Stefan

Aj aj aj då.

Vad är det för tvåbent? varelse som lyckas reta upp humorblondiie så till den milda grad. Jösses!

Förstår dig fullt ut i alla fall. Finns inget värre än när någon, oavsett vem, klankar ner på ens föräldraskap och barnuppfostran.

Nu kan jag ju inte hela historien, men jag är ganska bra på att läsa mellan raderna. Frugan också. :-)

2008-08-31 @ 13:38:57
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: linda

Jäklars... jag känner er iofs inte, så vill inte heller kritisera (eller jo, det vill jag.. men jag tänkte leka lite vuxen och låta bli), men av det du visat här i bloggen låter han jävligt omogen och definitivt som "den felaktige". Vad som än händer i människors liv, hur mkt man än bråkar, så är det så jävla lågt att påstå att man inte skulle älska sina barn -hur full man än är, hur mycket ilska som finns i en, vad som än har hänt.

Som sagt, jag känner dig inte direkt.. men kärlek till dina barn och vilken bra människa du är lyser igenom så jäkla starkt. Ingen är en perfekt ängel, men du är helt klart en bra mamma; den bästa dina barn kan ha, och en underbar människa. Stå på dig på den punkten! Många kramar

2008-08-31 @ 13:47:13
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Mezzie

OH MY...... Jaa finner faktist INGA ORD efter jag läst detta typ 2 gånger :-S

Mer än att du ALDRIG ska ta åt dej någons ord om att DU inte äslkar dina barn!

FÖR det är nåt INGEN annan kan säga förutom DU.

Och de lilal man "lkänner" dig gneom det man läser här så LYSER kärleken för dina barn miljoners miljoner!

STÅ på dej och sträck på dej!

DU är en av de bästa mammorna något/några barn kan ha!

KRAMAR i massa till dej!

2008-08-31 @ 14:22:00
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: Gissa...Pigge såklart

Jag känner inte dig heller, men av det man läst på bloggen o när vi snackat så verkar du vara en mkt bra,mogen mamma som bryr sig oerhört mkt om dina barn! Så strunta i idioten som vill projicera (oj vikka svåra ord jag kan) sin okunskap på dig..Du verkar ju vara toppenmorsa! Kramar till dig!

2008-08-31 @ 17:20:29
Postat av: Issah

Säg vilket nr han bor på så kan jag gå ditt med ägg. Är ju något jag kan göra när som iom jag bor granne med fanskapet.

2008-08-31 @ 22:12:48
Postat av: Helle

Vet du gumman, det där har jag fått höra oxå. Jag är ingen perfekt mamma, kvinna, syster, dotter, vän osv, men jag gör så gott jag kan, både när det gäller mina barn & andra. Tyvärr är det alltid nån idiot som lider av Fylleångest & måste kasta ur sig skit & svamla dynga för att må bättre själva, men när de är nyktra låter det sällan likadant.

>En karl som inte tar ansvar, ordentligt ansvar, för sitt barn, sak heller inte öppna käften & ösa dynga över mamman som tar sitt ansvar på största möjliga allvar & faktiskt blir tvungen att vara både mamma & pappa i en person. Jag förstår verkligen att du blir vansinnig, med all rätt dessutom.

kram på dig

2008-09-01 @ 12:36:53
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Helle

Vet du gumman, det där har jag fått höra oxå. Jag är ingen perfekt mamma, kvinna, syster, dotter, vän osv, men jag gör så gott jag kan, både när det gäller mina barn & andra. Tyvärr är det alltid nån idiot som lider av Fylleångest & måste kasta ur sig skit & svamla dynga för att må bättre själva, men när de är nyktra låter det sällan likadant.

>En karl som inte tar ansvar, ordentligt ansvar, för sitt barn, sak heller inte öppna käften & ösa dynga över mamman som tar sitt ansvar på största möjliga allvar & faktiskt blir tvungen att vara både mamma & pappa i en person. Jag förstår verkligen att du blir vansinnig, med all rätt dessutom.

kram på dig

2008-09-01 @ 12:38:27
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: gudmor

du ska veta att det gör ont i mig vad du skriver jessica.......hur moget är det av din såkallade kompis att kasta ägg??nää jag trodde att vi hade en bra relation gentemot varandra.....varför sa du inte rätt ut att du ville han skulle flytta dit medans du var gravid...nee du proppsade på att han skulle bo kvar.....en jätte ledsen gudmor....

2008-09-01 @ 15:02:38
Postat av: Andreas * IceAdde*

Usch vilken idiot..



Blir så arg när jag läser detta.

2008-09-20 @ 21:18:46
URL: http://iceadde.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0