Blöjfri

Emelie fick för sig för några dagar att hon inte vill ha blöjja.
Hur jag än försökte fick jag inte på den å när jag väl fick på den slet hon av den kastade den på golvet och stampade hysteriskt.

Iom det är varmt så tänkte jag "Skit i det då då om du vill kissa ner dig"
Varje dag nu när vi varit hemma har hon varit utan blöjja utan en enda olycka.
Hon springer och kissar på pottan när hon behöver och igår bajsade hon en riktigt manlig meterlång bajskorv haha.
Igår vart hon inte heller besviken och orolig och ledsen när hon såg bajset i pottan. Annars har hon pekat och vart ledsen och känt skam nästan däää mamma däääää... och inte vetat vart hon skall ta vägen.

Men hon har iaf inte behövt blöjja såvida vi inte varit på väg nånstans.
Igår somnade hon utan blöjja i soffan och när jag skulle lägga henne i sängen hade hon ju då såklart kissat ner hela soffan =P
Fick ta loss alla överdrag och torka upp det så nu hoppas jag på tvätttid i källaren.
Men hon är super duktig lilltjejen.
Bara 20 månader =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul att hon inte behöver ha blöja mer!!

2008-08-01 @ 09:33:20
URL: http://junitjejen.se
Postat av: N I C O L E

Har hittat en bra sida där man kan få gratis saker, som gratis bio typ.



Bli medlem här



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-01 @ 09:41:39
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0