Brandmän...

Begriper inte min otur med brandmän alltså.....
Idag kommer man till backaplan i sitt sämsta dager...
Ni vet dom dagarna man vaknar, knappt orkar kamma sig och tar på vad som är närmst utan nån koll på färger och mode =)
Sånna sköna dagar.
Man kan jämföra dom lite med den dagen man gör sig så fin så och inte möter en jävel, men OM man nu skulle skita i det, gå i gårdagens makeup och se ut som ett avdankat luder med urtvättade noppriga kläder ( man har tvättdag och använder typ det längst in i garderoben) och fett okammat hår, nog fan träffar man alla man känner, från grannen till bästisen och klasskompisar man inte sett på flera år. Och alla får det bestående uttrycket som säger "jasså, du har legat av dig...herrejävlar va nerdankad  hon blivit"

Det var en sån dag idag....
Åker till backaplan snabbt och lätt,,,
Vad är det första som möter mig?
Brandkåren.
Där står dom snygga, och helt ååååh...
Å så kommer jag gömd bakom solglasögon =)
Det skulle vart JAG som vart fint sminkad i nya kläder!!!!
Kommit dit lite svassandes med en världsvan blick.
INTE SOM ETT AVDANKAT LUDER!!!!!!

Varje sportlov, VARJE sportlov då åker jag till stadens alla brandstationer på deras öppna hus, jag sminkar mig fint i 2 timmar och tar på en snygg klädsel i hopp om att mr perfect skall möta mig men neeeeeeej då....
Idag ser man ut som man är i tjänst. På rosenlund...

Man kan ta denna underbara dag igår...

Vart så jävla besviken, började ju brinna på shoppingcentrat när vi står å provar kläder, jaja, Alex provar kläder...

Men fick jag se heta brandmän? Näää......

Utan ut i kylan UTAN brandmän....

Jag som skulle svimma av chocken rätt i en snygg famn, jag har ju fan till och med tränat här hemma på rätt fallteknik...

Men neeeeeeej då. Vad gör jag?
Jo, jag går ut i fel jävla byggnad.
På ANDRA sidan motorvägen...

Bara jag som lyckas.

Nästa gång emelie fastnar i stolen skall jag fan ringa dom ist för att såga loss henne själv-

Undrar om hon vaknar om man typ trycker in hennes ben mellan spjälorna i sängen? ( Detta är ett skämt, ring inte soc, psyk eller nån annan instans, inte ens jag skulle gå så långt =P, och peppar PEPPAR ta i trä det inte händer igen....)

Å så kan jag bada, laga go mat å sen ringa och som tack för hjälpen får dom middag

Och dom ser trötta ut så bäst dom stannar och sover över..

Näää back to reality..
Städa var det...
Säger ju att de inte är bra att städa, man tänker för mkt då!!!!
Och blir sexuellt frustrerad!
Borde inte städa mera...

Fast OM hon fastnar...
På återseende =)

Btw, borde binda ihop inlägget, igår fick jag inte ens se dom, idag borde jag fått revanchen, men neeeeeeej då, får vänta till nästa jävla sportlov och låtsas vara intresserad....
Blir så jävla öppenbart pinsamt om jag beter mig så på brandsäkerhetskursen på min säkerhetsutbildning....
Barn är bra förklädnader ibland =D

Här är Alex idag:
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig blogg. Besök gärna min.

2008-08-30 @ 22:19:21
URL: http://sparaochres.blogg.se/
Postat av: Piggelin "så klart" =)

Du borde kommit upp till sthlm...De hade öppet hus här hos oss igår....Tänkte dra med mig gubben för att "lära oss" brandsäkerhet...Har bara gått kurs 10ggr men ändå...Tror du vi gick??Nä, för då är man tvungen att jobba...Men hade fördelen häromdagen att glo ordentligt...Vi råkade ringa på jobbet o säga att det luktade bränt...De skickade tre bilar o vi glodde,o glodde...måste ha sett ut som en idiot klockan 02 på natten, eller desperat..3e gången de kommer på 6 månader=)

2008-08-31 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0