Emelie däckad

Nu sover Emelie...
GÖTT!!!!
Hoppas prinsessan får sova hela natten.
Hon e röd som blod i hela blöjregionen och nästan som sår....
Smörjer och pudrar och hoppas på att hon inte skriker hjärtskärade imorgon när man byter blöjja....

Alex har med lagt sig.
Klockan är 19.
Jag kan inte dammsuga, då vaknar barnen.
Jag kan inte bada, för då kommer Emelie vakna i feberyra....
Jag kan se film!!!! Eller nej, just d, fjärrkontrollen är borta sen 3 veckor och vi hittar den inte i NÅTT rum i HELA lägenheten... Eller hos grannen.....
Jag kan se film i sovrummet!!! Eller nej, just d, dvd:n har gått sönder och hittar inte skivorna eller säger disc error....
Inte nån skiva fungerar... Inte ens gamla filmer från 1950..... Som är svartvita................. Stumfilmer......

Hmm, jag kan ju alltid?
Ja vadå?
Se på tv? Som om dom visar nått bra....
Bara att erkänna: MY LIFE SUXX!!!

Och fortfarande.....
Lagade röret igår opch rensade, spydde två gånger av det där bajsliknande kletet i hålet.., Till handfatet alltså...
Men det läcker likförbannat TROTS att jag dratt åt allt...
Å vaktis var snål nog att inte ge mig en jävla packning....
Han vill bara åt mina kakor.
FAN! Dom som jag åt upp förut...
Ett glas vatten skall han få!
Imorgon på service tid =)



Kommentarer
Postat av: johanna

svar: jag har opererats så då fick jag en kanyl i armen, o det blir blått efter ett tag när man tagit bort den. tack :)

2008-08-28 @ 19:34:32
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: Alice

Svar: Haha, precis. Blod överallt :)

2008-08-28 @ 20:07:21
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: Markattan

Usch ja, ibland är allt emot en ...ingen fjärrkontroll...hujedamig, den är man ju otroligt beroende av. Har du letat bland barnens leksaker, låda eller nåt??

2008-08-28 @ 20:23:13
Postat av: Linn

min naturliga hårfärg är guldblond haha ;) så, jag vill bara färga mitt hår utan att få utväxt :)

2008-08-28 @ 20:39:01
URL: http://lindeliee.blogg.se/
Postat av: Mezzie

Meen usch då... Här sitter man och de andra slockande en efter en inan klockan var nio :-S

Erkänn jag med borde sova?!

Men kan jag? Nä inte de inte.. hmmm...

Men men somnar väl snart hoppas jag!

Sov gott och tack för dina ord...

Kramar

2008-08-28 @ 22:49:50
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: yiyah

haha låter precis som hemma hos mig. brukar låna grannens kontroll, vi har samma digitalbox ;)

2008-08-29 @ 22:52:20
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0