Gissa va jag gör

Ni kan aldrig gissa vad jag gör =)`
Mer än att går hemma och latar mig =)
Just det.
Jag bakar äntligen bullarna!
Började med att barnen skvätte jästen över hela köket när den skulle delas...
MAMMA!! HUR FAN ORKAR DU? Å FRIVILLIGT?????

Sen så gick det ganska bra.
MEN
Jag har hittat min älskling i köket!
Jamie Olivers flauvor shaker!
Det är kanon att göra dressingar & sånt i och det stod man kunde andvända den som mortel, så i med kardemumman å shaka loss!! istället för att svettas med mortel. OCH det blev fantastiskt resultat.
Kommer ALDRIG lämna ifrån mig den.
Synd den är så dyr bara, men man brukar få den för 198 på rean =)
  
Nu skall det snart vara färdigjäst!
Höres =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0