Handlingarnas Kvinna

Är ju inte jag.
Har i flera veckor tänkt att idag så skall städa och tvätta fönster å gud vet allt jag planerat....
Så kommer nått emellan.
Men nu tänkte jag sätta press på mig så jag gör dagens TO DO lista här så får jag skämmas om jag inte gör det!
Man kan ju alltid radera det man inte gjort *asg*


  • Baka grötbröd
  • Tvätta Bokat 14-18
  • Gå på promenad
  • Laga middag
  • Städa lilla toan
  • Städa sovrummet
  • Ringa försäkringskassan och kolla antal mammadagar som är kvar
  • Ringa Tullen om utbildningar
  • Ringa om min reservplats
  • Om jag hinner städa ut allt i Alex rum och storstäda det

ÅÅÅÅ va jobbigt allt blev nu =P
Lika bra att sätta igång...
Drar ett sträck över det jag genomfört så kan ni ju själva se fröken latmask in real action
MOT SHERWOODSKOGEN   KÖKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0