Hutlösa matpriser

Har precis bränt typ 433 spänn på ingenting känns det som.
2 Kilo kycklingfiléer för 115 spänn kanske då, och 1 kilo ost, kostade på mig det nu när jag skall studera, kommer ju få mycket bättre ekonomi då...
Sen bröd, smör, mjölk och frukt.
Dyrt iaf, man märker kraftig skillnad på matpriserna, eller vad säger ni?

Har jättevärk i mina händer, kan knappt röra fingrarna.
Men nu står iaf strax lasangen i ugnen.
Får inte glömma min melon bara som är sista dagen att äta den.
Kommer garanterat att glömma

Kommentarer
Postat av: Lina

Maten har verkligen blivit svindyr, känns som att det kostar bara att gå in i affären...

2008-08-26 @ 21:19:06
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0