Jag är sååå vimsig

Idag när jag var på inskolning med Emelie så ringer min mobil.
Känner inte igen numret med svarar...
-Hej. Camilla heter jag och jag ringer från Ica Maxi.
-Hej ( Vad fan har jag nu glömt?)
-Är du Alexander och Emelies XXX:sons mamma?
-Eh? Ja? (Va fan, jag har glömt barnen på Ica, eller vänta, där är ju Emelie och Alex är i skolan, varför ringer ica? *Panik, inte tänka logiskt*
-Jo dom har vunnit i vår teckningstävling! Alex har vunnit första pris oh Emelie andra pris...Ni är välkomna sen att hämta ert pris...
*SKRIKER* JAAAAAAA; fan va kul! JÄÄÄ, jag kommer så snart jag hämtat barnen!!!!

Är det bara jag som antar man tappar bort barnen?
Och det är enda anledning att ringa...
Men sen vart jag nästna sur över att jag trodde jag tappat bort och glömt barnen.
Har ju aldrig hänt innan menar jag.
Kanske svårt att vara på inskolning utan barn.
Eller?
Nån som vet???

Hämtade iaf priserna och barnen var sååå glada...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0