Jävla mig

Mår så jävla pissdåligt!
Ringde dom och dom sa att vi var väldigt få som fått denna chansen så dom övertalade mig att tacka ja.
Och det känns så jävla fel.
Tårarna bara strömmar ner nu!

Som det ser ut får Emelie säkert plats på dagiset här på Hyggesvägen.
Skulle få svar på tosdag...
Och jag mister inte platsen på risk managment som jag så gärna vill gå.
Kommer nån inte till uppropet och hoppar av kanske jag kan börja samma dag tom.

Schemat var ganska bra. Måndagar 8.30-12.00 Tisdag 8.30-16.10 fast varannan vecka var man ledig eftermiddagarna.
Onsdagarna 8.30-16.15 Torsdagar 8.30-16 fast var tredje vecka ledig eftermiddagar och fredagar 8.30-16.00 men varannan vecka ledig eftermiddagar så jag kommer iaf få barnen ganska mycket.
V 41 åker man till stockholm tisdag- fredag som jag inte kan följa med på för man sover över men det va inga problem att stanna hemma tydligen..
Kändes som dom sa vad som helst bara jag sa ja.
Körde med sitt race att vldigt få fått chansen och dom såg sån potential i mig....
Skall man ta det smickrande...Eller är dom bara desperata efter plats...

Sommarlov hade man med utan CSN stöd... 12 juni - 18 augusti, så då måste man sommarjobba, men jag har ju kollat så jag kan vara mammaledig två månader nästa sommar vilket oxå känns lockande.
Annars måste jag börja jobba februari och inte ha nån semester alls....

Nu ringde placeringsenheten, hon fick dagmamma, dom jag jobbat med så vi rusade dit.
Emelie älskade att leka med barnen och gav tom Inger en kram.
Blir säkert inga problem där öht!

Men snälla gode gud! Jag ber inte om mycket men snälla! Låt mig komma in på Risk managment istället!
Snälla!

Jag ville verkligen vara hemma med barnen!
Såg fram emot hösten!
Men nu känns allt skit!

Jag vill inte mera..
Ta bort mig!
Gör mig lycklig!
Och låt mig få vara med barnen...

Kommentarer
Postat av: Lotta

oj din stackare... du får se det som att ödet bestämmt annat

2008-08-18 @ 20:17:39
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: John

saker o ting blir aldrig som man tänkt sig. stackare, sänder dig en kram och hoppas att den ger lite värme =)

2008-08-18 @ 21:45:05
URL: http://livetenligtjohn.blogg.se/
Postat av: Elle

Åh usch känns som ett jättedilemma!

Kan du inte ringa och tacka ne då?

Eller prova en termin å sen hoppa av om det känns hemskt?

2008-08-19 @ 07:53:37
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0