Marie Picasso


Barnens Allsång på skansen turnerar med Marie Picasso.
Alex vägrade stå bredvid henne typ 30 minuter, men efter löfte om en godisbit ställde han sig så mamma fick ta kort=P
Annars skulle han tjôtat hål i huvudet å grinat att han INTE gjort det, så mina mutor var nte av ondo =P
Vakterna garvade när jag sa:
-Snälla Alex ställ dig bredvid henne då...
-NEJ, jag vill inte, hon e inte bra...
Jo, men du kommer ångra dig sen annars...
-Nej det kommer jag inte
-Jo
-Nej
-JO men snälla för mammas skull.
-Men om det sklal vara så jävla nödvändigt så ställ dig själv då?
-Men alex, så säger man inte...
-Jo du tjatar....
Då garvade vakterna och trodde jag var en amerikansk hysterisk morsa så jag skämdes och gick vidare....
Frågade en sista gång och sa han skulle ångra sig för FÖRUT så tyckte han att hon var bra,
Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, så stampade han dit och mamma vart en godis fattigare =P
Men EN dag kommer han tacka mig
Eller inte...


Kommentarer
Postat av: Linda

Erkänn nu Jessie att det VAR du som ville stå brevid;)

Hur kan du tvinga Alex så hahaha...

2008-08-15 @ 21:38:03
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Andreas *sniper*

WOW Avundsjuk ja hadde gärna bytt me Alex och ställt mig vid fröken Picasso..

2008-08-16 @ 18:55:08
URL: http://iceadde.bloggagratis.se/
Postat av: angelica

tack så mkt:)



va roligt det här med att du tar kändiskort med din son, längtar tills han får träffa mer kändisar;)

2008-09-09 @ 19:35:43
URL: http://raaw.tjejsajten.se
Postat av: Petra

Lite pinsamt, det är typiskt något min mamma skulle göra mot mig. Men då hade det verkligen varit hon om ville ha en autograf.;)



Jag var jätte kär i Martin Timell när jag var liten, nu tycker jag att han är stilig men då var jag verkligen döds kär i honom.:D



Hoppas det är okej att jag länkar till din blogg?



Hoppas du får en underbar dag!

2008-12-15 @ 16:41:00
URL: http://loppido.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0