Min första tävling


Jag är lite pirrig, så där nervös ni vet...
Första gången....Minns ni den?

Att nån skall lägga armarna om mig, luta sig framåt, fösa undan håret...
Jag sänker nacken lite, blir lite generad, röd om kinderna....
Känner fingrar i nacken...
Hur catwalkqueen fäster ett nytt vackert UNDERBART hjärta runt min hals....

HAHAHA skojjar med er....
Eller nja, gör jag det?
Detta är iaf min premiär att tävla på bloggar,,,,
Normalt AVSKYR jag det.
Folk spammar ens kommentarer om deras tävlingar utan att läsa inläggen, endast för att få läsare och för att själv glänsa, utan att läsa den dom är hos.

Men jag har hittat en ny mysig blogg.
http://catwalkqueen.blogg.se/index.html

Av en slump har hon en tävling och nu råklar jag älska priset!
Å kände, WOW, denna tjejen skall få ta min tävlingsoskuld =P
Sååå, NU har jag misst den.
Kolla gärna hennes blogg!
men tävla för fanken inte, då blir d mindre chans för mig!!!!!

Håll tummar å tår, för nu skall här tävlas!!!!



Kommentarer
Postat av: Maria

skrattar Så så söt du är! =D Inte illa alls att få ta din tävlingsoskuld ;)



Kram

2008-08-09 @ 22:49:26
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0