Morron

hur fan skall jag hinna allt idag...
Tur man är föräldrarledig och lat och bara går hemma hela dagarna =P

Iaf så är det massa på kulturkalaset idag.
Rix fm har sin festival som börjar 18.30 men från 13.00 har dom skivsigneringar och annat.
Anledningen att jag ksall gå är ju självklart att alex älskling och första stora kärlek är där.
Amy Diamond...

RIX FM:s Upplevelseby öppnar kl 13.00 varje dag. Här träffar du sponsorer och deltar i aktiviteter och tävlingar.

På Lilla Scen har du även chans att träffa några av artisterna under
skivsigneringar. Titta i schemat för Lilla Scen och se när just din favoritartist
besöker Upplevelsebyn!
13:00 Sony Ericsson presenterar RIX FM Festivals Upplevelseby
13:15 DJ på scen
14:00 Skivsignering med RIX FM-artist
15:00 Tävlingar och aktiviteter med sponsorer
16:00 Skivsignering med RIX FM-artist
17:00 Prisutdelningar från dagens tävlingar

ARTISTER: Ola, Måns Zelmerlöw, Linda Bengtzing, Amy Diamond, Bröderna Rongedal, Sonja Aldén, E-Type, Kate Ryan och Kurt Nilsen.

Med reservation för ändringar. Artister kan komma till och tas bort, håll koll
här på siten för senaste infon.

KONFRENCIERER Gert Fylking, Titti Schultz, Roger Nordin

Kommentarer
Postat av: MammaE

Åh vad kul :-)

Klart hinne rdu med allt idag ;-)

Du är ju kvinna hihi

Vi fixar allt och lite till!

Ha finaste dagen!

2008-08-13 @ 09:55:54
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: MammaE

SV: Oj jaa men klart fixa du de (trots de är en himla massa :-P)

Jaa de va lite häftiga för först tänkte jag bara ta den med Dad men näää han ska ju såklart ha en med mum med :-D Allt kan ju inte vara till far hans fördel ;-)

Kram

2008-08-13 @ 10:29:55
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: Helle

Min mammaledighet går ut på fredag... Vad länge du är mammaledig :/

2008-08-13 @ 11:58:50
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Sandra

Amy Diamond ja, när hon var här i Eskilstuna stod jag och min äldsta systerdotter och trängdes i nästan två timmar för att få en autograf till henne, det var jobbigt..

2008-08-13 @ 14:19:00
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: Makedonk

Du hinner säkert även ge Kate Ryan mitt telenr :P

Hoppas du får det trevligt :-)



Kramis

2008-08-13 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0