Nya vinterboots

Jag skulle verkligen inte....
Men kunde inte låta bli....
Återigen hade man inte "råd" att låta bli....

Wedins hade halva reapriset å tänkte inte gå in efter förra shoppingrundan om ni minns alla mina vinterskor jag fyndade sist....
Men där, i mitt blickform stod dom, Så fulsnygga så de inte är sant.

Jag MÅSTE ha höststövlar och höstskor men de finns ju inte!
Däremot är jag YTTERLIGARE ett par vinterstövlar fulare...

Köpte dom mest för att ha i pulkabacken för jag fryser JÄMT om fötterna och inget håller mig varm, Jo mina goretex för 1500 som nån jävel snott, samt mina Björn Borg moonboots.

Nu har jag alltså inhandlat ett par moonboots till från Esprit...
Hade kostat 899 men nu kostade dom mig 100 kronor....
Japp ETT HUNDRA kronor....
Här är dom fulsnygga undrerna

 

Kommentarer
Postat av: MammaE

Allså jag förstår inte VART fyndar du alltid så förbbant fina saker????

Fast imorn blir det överby och då tänker då JAG med fynda!

(japps och tipset som du hade höromsisten med börja med julklappar redan nu ska användas med ;-P)

KRAM

2008-08-24 @ 20:11:24
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: Helle

De är verkligen fula, men vembryr sig, så länge man är varm om fötterna & inte halkar omkull varje steg man tar på vintern? :)

2008-08-25 @ 22:15:33
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0