Shoppingrunda på stan

Var inne på Gallerix idag och köpte en kalender att ha när skolan börjar.
Vill jämt ha sån A5 modell med en dag på varje sida, för är det 3-4 dar på en sida får man knappt plats att skriva.
Jag vill få plats med mina tider, barnens tider, barnens aktiviteter, folks födelsedagar och annat som kalas, middagsmat och kom ihåg saker....
Dom brukar kosta runt 150 spänn en vanlig ful svart bok.
Idag har jag hittat värsta coola.
Betty Boop, till det fantastiska priset av 79 kronor!!!!
Jag älskar den!
Har redan markerat med blå penna namnsdagar, efter maten skall jag skriva in födelsedagar och annat skoj =)
Ingen ide att skriva schemat
ifall jag kommer in på Risk managment så så blir det bara massa kladd =
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0