Sjuk =(

Känner mig som en överkörd katt.
Eller dom kanske inte "känner"
Men frossar, har ont i halsen, tät i näsan ( japp fortfarande den ena vänstra) och känner mig jättesjuk =P
Tänkte ta fram nått ur frysen men Alex har tjatat om lasange i flera dagar.
Så skulle jag värma...
-Men mamma du har lovat i flera dagar att vi skall äta lasange...
-Ja,. men då får vi åka å handla nu, säger jag till sonen som HATAR mataffärer och ligger nybadad naken i sin stora madrass puff och väntar mig ett "ok, det blir bra med nått från frysen"....
-Ok, vi åker nu då, säger han och flyger upp och tar på sig och står startklar i hallen....

Jag orkar inte GAAAAAH.
Men nu blir det willys med resten av partilles befolkning!
JIPPIE!!!
Å så laga mat febrig, snorig och ont i halsen...
Ain´t life great =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0