Söndagsmiddag hos mamma

Idag åkte jag först och lämnade Alex hos mamma för att få byta min sko ifred.
Ni vet jag fick ju skitcoola Ecco skor av mamsen =)
Dom har gått sönder.

Åkte in för att reklamera.
Fick svaret att dom skulle till skomakaren först.
Frågade hur lång tid det skulle ta-  TRE VECKOR!
Vilket jävla skämt!
Då kan jag ju inte ha dom.
Men tydligen var det deras policy, dom skickar till skomakaren 2 gånger innan dom tar tillbaka en sko.
Bad dom behålla sin sko och att jag ALDRIG mer tänkte handla där och ingen av dom jag känner heller.
Då krystar hon fram "Ok, jag gör ett undantag för denna gången då!"
Fick tillbaka hela slanten och kollade nya, men var ingen direkt bra, för att det mesta var sommarskor och jag vill ha höstskor.

Sen till mamma på vår obligatoriska söndagsmiddag.
MUMS!!!! Vitlöksostsinbakad fläskfilé.
Så jädrans gott.
Sen fick barnen jättefina kläder.
Alex fick två skitsnygga skjortor och Emelie en kjol och tröjja.
TACK mamma! Det var såå fint..¨

Tankade på vägen hem =)

Sen stannade jag på Allum för att kolla om det fanns ått snyggt där men icke sa nicke så imorgon får jag ta en skoletardag =)

Sen klämde sig ju Emelie som ni såg i inlägget innan, eller nedanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0