Tur man inte är läkare

 En patient kommer in till doktorn och säger:
-Lova att inte skratta.
-Naturligtvis, jag har arbetat som läkare i 20år och jag har aldrig
skrattat åt en patient.
Patienten tar då av sej byxorna och kalsongerna och visar upp det i
särklass minsta könsorganet läkaren har sett.... Det är inte större än
korken till en kulspetspenna.
Läkaren kämpar för att inte börja skratta, men kan inte hejda en fnissning
som utveklas till en ordentlig skrattattack....
I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans
och säger:
-Jag ber så mycket om ursäkt, jag vet inte vad som tog åt mej.
Jag lovar att det inte kommer att hända igen.
Okej, vad har du nu för problem?
Patienten säger: -Den e svullen......
 


Kommentarer
Postat av: MammaE

SV: Naaw taack jaa jag älskar den bilden!

Jaa desamma!

Kram

2008-08-16 @ 10:32:53
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0