Zzzznark

Mina barn somnade 19.15!
Det har aldrig hänt tror jag.

Så här gör du:
Bråka med barnen, låtsas att du   visa att du blir ledsen, gå in i sovrummet och låtsas snyfta....
Stäng dörren och njut av din favvoserie på tv, i mitt fall gilmore girls...
Efter det så kommer barnen snart in, lägger sig och kramas, du låtsassover men pussar å kramar och håller om dom jättemycket....
Voila, dom sover!

Trodde jag såg i syne, men dom sover....

  


Kör en liten uppdatering, har ju uppdaterat MASSA nytt om ni scrollar ner.
Sitter och skriver detta inlägget när Emelie lägger upp vansinnesskriket och sen skriker, och då menar jag SKRIKER i över 30 minuter.
Fick henne inte lugn öht.
Tar fram alvedon sup och bara synen på denna för henne får henne att sparkas och slåss, men tillslut får jag i henne och hon riktigt klöser på skinkorna för att få ut den, men hon lugnar sig å efter 20 minuter är hon lugn, vilket tyder på att hon säkert har ont!!!
Nu har hon somnat igen. Men stönar i sömnen.
Hon har gnällt hela dagen och verkat haft ont, så det kanske fortfarande är svitena efter hjärnskakningen.
Skall ringa imorgon och kolla iaf....

Nu dax för lite film =)

Pssst, glöm inte läsa alla dagens inlägg =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0