God jäkla jul

Ni som är på min blogg för att kolla vad jag säger och gör i syfte åt andra och sedan sitta och prata bakom min rygg, er betackar jag mig!

Denna bloggen är för MIG, mina vänner, min familj och dom som VILL läsa bloggen.
INTE för att ni skall skratta åt mig, prata skit om mig eller sitta och tala om hur elak jag är!

Ni som är mina vänner kan stanna kvar, ni andra fega kräk som inte ens vågar visa att ni är här, behöver inte längre läsa bloggen!
Ni är åtminstone 3 personer!

Jag har aldrig bett om medhåll från ert håll, eller att få bli dömd av er.
Ni får säkert all fakta om hur "elak" jag är ändå =)

Jag vill ha en lugn och fin jul, så fin den kan bli åtminstone...
Jag vill vakna upp med en puss på näsan och gos och öppna paket en hel lycklig familj med skratt mellan allt dunfjäder som far.
Jag vill äta tomtegröt en hel familj...
Jag vill ha en uppesittarkväll med någon vid min sida.
Jag vill inte sitta själv dagen innan julafton, eller på kvällen på julafton när alla andra sitter och spelar spel.
När mina tårar faller som dom senaste 3 åren....
När jag lägge rmig varenda jävla julafton och gråter mig till sömns!

Men ni kanske kan prata om det nästa gång ni ses?
Om hur jag söker empati och grejs?
Jag menar om ni har slut på samtalsämnen.....
Till nyår kanske ni kan diskutera hmmm? Hur elak och falsk jag är? Överbeskyddande mot mina barn, att jag är en dålig mamma eller jag vet inte.
Ni är ju flera som kan komma på saker om mig säkerligen!

Jag betackar mig er på min blogg!!!
Men en sak skall ni veta!
Det gör JÄVLIGT ont att ni inte känner mig men ändå dömmer mig.

Till alla andra önskar jag en Riktigt god jul!!!
Nu anser jag detta vara färdigdiskuterat och vill slippa att detta blir en jävla pajkastning på bloggar hit och dit!

Kommentarer
Postat av: kryddan

var är det diskterat då? vad jag kan se så är det bara du som skriver en massa? Men jag har väll missat var det diskteras som vanligt.

Förstår hur du känner det när du säger att dom som inte känner ska dömma en, har råkat ut för det med. Jävligt drygt faktiskt. Är som du säger man har ju aldrig bett om att bli dömd av andra men det blir man ju tyvärr när någon börjar skriva en massa skit som folk inte har att göra med.

Låter inge vidare at du gråter varje julafton heller :(. Ha en god jul du med, ska med passa på att säga god jul till alla när man ändå sitter vid datan.

2008-12-23 @ 22:48:34
URL: http://stalmannens.blogg.se/
Postat av: Yiyah

Ville bara skicka dig en julkram!!

2008-12-25 @ 14:04:21
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0