Uppesittarkväll=)

Jag älskar  älskade att slå in paket!
Nu har jag slått in över 70 paket!
Då är det definitivt INTE skoj!!!

Nu skall jag slå in dom sista paketen till vuxna så dom kan man ju slå in fint...
Jag har ju lovat visa kort och det skall jag, så fort jag fört över korten till datan=)

Ikväll är det uppesittarkväll när alla vänenr och familjer sitter uppeoch myser=)
Och här sitter jag=)
En paus i inslagandet...
I år är väl första gången jag tycker det går mycket skoj på tv...
Vet ni varför?
Jupps!!!
TV:fanskapet är sönder=)
Jag har inte någon tv =)

Däremot massa filmer jag inte sett, men jämt när man sakll välja någon anser man sig inte ha nått bra att se....
Visst är det klassiskt!!!

Så fort mina spända barn somnat skall jag ner i källaren och äntligen få slänga ner allt julpapper som står här i en IKEA bag och dräller=)
Så skall jag ta upp barnens julstrumpor och leka tomte och ge paket som dom får när dom vaknar=)

Visst ja, måste slänga lite klegg i en tallrik så barnen tror det är tomten som ätit gröten =)

Imorgon är den stora dagen här med=)

Pussas nu alla under misteln är ni goa =)




Kommentarer
Postat av: Madelli

God jul gumman!!

puss puss

2008-12-23 @ 22:41:32
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Cat

Awwh! Hej söta du! =)

Min kväll är underbar på alla de vis! Och det hoppas jag din är också!?!

Good jul på dig! Jag hoppas verkligen att du och din familj får en helt underbar julafton på alla de vis!!



Kraamar!!! <3

2008-12-23 @ 23:45:43
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Igelpiga

Oj jädrans.. så många paket! :O Ja bilder efterlyses på dina snygga presenter! ;) Hoppas du får en supermysig jul! Kram =D

2008-12-23 @ 23:48:00
URL: http://www.metrobloggen.se/igelpiga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0