Issah I love U

Issah: hejsan :) du jag har nåt för dig som du kanske vill nyttja!
Issah: Du pratade ju om att du har celluliter ? jag har fått erbjudande på en prova-på-behandling av celluliter som är giltig tom 19/9 värde 1100:- så kanske du vill ha den? Om den är till nån nytta iofs, inte sett några celluliter på dig så den kanske blir oanvändbar ändå. Cellulitbortagning eller skin-tightening kan man välja mellan tom
Jessica: skojjar du? kostar det inget då? nån hållhake måste det väl finnas? fan va svårt! skall man ta bort celluliterna eller allt sladderfett på magen?
Issah: Ja alltså man behöver ju egentligen regelbunden behandling, men bara faktuket att man blir ompysslad är ju underbart, de kan säkert ge dig råd med, prova-på-behandlingen är iaf gratis så vill du ha den är den din :)

I love U!
Idag kom det så fint i brevlådan nerdimpande!
Såå vad väljer man?
Vela smooth cellulitborttagning eller ELOS skin-tighening?

Fick en tid den10/9 klockan 18 en hel timma!
Så kunde hon konslutera.
Var det cellulit var det bindvävsmassage (aj?) värmebehandling och ljusbehandling...

Nåja, bara man ser resultat direkt så =P

Kommentarer
Postat av: Helle

Hej gumman, har svarat på dina frågor i min blogg :) Han finns även som Nazgul i Smurf 1.an :) (Han tillhör Geek & Myth från början)

2008-07-08 @ 19:35:55
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Issah

Ja vad kul att du tyckte om och fick nytta värdekupongen (: Behandlingen kommer säkert vara jätteskön och avslappnande! Lina har jag träffat så om det är hon som ska utföra din behandling så vet jag att hon kommer utföra jobbet parfait ^^

2008-07-10 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0