OOO va jag är tuff

OOO va jag är tuff...
Tuff tuff.... som ett lokomotiv...
Ringer på dörren och där står en av dom snällaste blygaste grannarna som finns.
TROR han är från Irak eller nått och alltid sååå noga med att sköta sig och vara snäll och trevlig.
Han och Alex hejjar jämt.

-Hej, hur mår du?
-Jag mår bra hur mår du själv...
Då skall man göra tummen upp och blinka med ett öga...

Så gör dom varje gång vi ses, dvs 1 gång om dagen....
Nu ringer stackarn på med tårar i ögonen och vågar inte titta mig i ögonen och håller händerna för magen och ser helt förstörd ut...
Förlåt mig, snälla du, jag visste inte, jag tog fel.
Då vart jag sådär blödig...
Men det göööööööööööööööör inget...
Tvätta du färdligt! Jag kan tvätta senare, det är ingen fara!!!
Då släppte han händerna och bad om ursäkt igen och såg fortfarande ut att börja gråta....
Men sen så sa jag igen att det absolut inte gör nått....
Så gick han iväg med svansen mellan benen...

Fan att man är så blödig, hade ju säkert kunnat fått allt tvättat =D
Hahaha...
"Det gör inget, jag kan tvätta sen..."
Det var ju fan tidernas bästa....
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0