Senil dement blondin

Kan det bli värre?
Skulle hoppa in i badet förut...
Eftersom att Emelie jämt börjar gny och vakna så fort jag lagt mig skönt så skulle ja bara kolla till henne,,,
Går in i rummet och tittar i hennes säng, spänner blicken hårdare som om jag missat nått, tänder lampan i hallen och tittar igen...
Men va fan e ungen?

Höjjer blicken mot min säng och grufsar runt med blicken, inte där heller...

Blir iskall och får smått panik och tänker mitt barn är borta, nån har tatt mitt barn!!!!

Rusar ut i vardagsrummet...
Vad ligger på soffan och snarkar som en liten gris då?

Jo min lilla snuttegumma!
Hade ju somnat i min famn och ville ligga i soffan så la henne där för att bära in henne senare...

Braaaa, Jessie, Way to go....
Rikki, du är bara tyst =P

Kommentarer
Postat av: Rikki

Har itte sagt nåt... hostsenil!host ;) =D

2008-07-25 @ 03:13:22
Postat av: Andreas *sniper*

HOST HOST senil!

2008-08-31 @ 01:46:17
URL: http://iceadde.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0