Vaaaaaarmt

Så jädra varmt så man smälter bort.
På badet blev Emelie getingstucken och hela gadden satt kvar.
Hon skrek som besatt och till slut fick jag väck gadden.
En underbar kvinna kom med bedövningssalva och efter några minuter vart hon lugn och sprang runt igen fast med en fot lika stor som min...

Svullnaden har fortfarande inte släppt.
Om den inte släpper kanske man skall be nån kolla på den.
Har dock hört att man inte kan vara allergisk förrän man blivit stucken två gånger...

Getingarna var så slöa så 5 personer på stranden vart stuckna.
Dom satte sig på folk och stack- mycket ovanligt så hädanefter kommer jag ALDRIG lita på att dom inte sticker om man inte viftar....

Sen var det dax att handla, givetvis allt tung då. 6 liter mjölk, margarin, smör, 30 l välling, blöjjor, saft etc...
Men hem kom jag.

Nu har vi avnjutit glass, mums, enda som saknas är en pool, nån som tror man kan få utbyggnadslov från en balkong =P

Kommentarer
Postat av: Petter

Duuuuuuuuuu, du ska inte klaga på att det är varmt. Du kan ju testa att jobba på McD när det är sjukt jävla varmt. Idag vid 19 tiden hade vi 46,4 grader i köket! Fatta hur varmt det var mitt på dagen då :|

Och den enda lilla fläkten vi har där inne funkar ju nästa med, det kommer mer varm luft än kall luft från den =)

2008-07-25 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0