Det brinner!

Det brinner utav helvete i Partille.
Sen ca 20 min tillbaka så är det helt blågrått och man har svårt att andas, känns som man andas papp,,,
Doften är avskyvärd och jag har stängt allt!
112 svarar att hela brudaremossen brinner och att vindarna blåser hitåt.
Att jag skall täta fönster.
Hoppas den inte sprider sig hit.

Får sjuka tankar.
Hur tar jag mig ut om det brinner i trapphuset?
Att hoppa från balkongen är säkert 8-10 meter...
Hur får jag ut barnen.
Usch.
Brand är fashinerande på avstånd, men inte när man tänker hur nära det kan komma.
Nu räcker det ju att man släpper en fimp så kan det ta eld så torrt som det är.

Kommentarer
Postat av: e

hej, vill du ha hjälp att fixa till din design så att den blir fin?

Kommentera ett av mina inlägg, och skriv din msn, så addar jag dig så fort som möjligt, så kan jag hjälpa dig!

ha det bra!

2008-06-05 @ 22:43:13
URL: http://proella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0