Kondomreklam

Nu i sommartider, glöm inte kondom!!!!!
Här är några som verkar skoj =)

KNORR kondomer:
smaskens till sista slicken.

FROSTIES kondomer:
De väcker tigern i dig!


GEVALIA kondomer:
När du får oväntat besök!


O.B kondomer:
Frihet i en liten ask!


OLW kondomer:
För att du älskar det goda!


CARLSHAMNS kondomer:
Gött, gött i gött gött!


McDONALDS kondomer:
Livet har sina goda stunder!


LIBERO kondomer:
Det känns tryggt!


LÄTTA kondomer:
Om du bestämt dig!


FELIX kondomer:
Gör det goda godare!


NOKIA kondomer:
Connecting people!


VICKS kondomer:
Extra starka, extra friska!


STATOIL kondomer:
Det du behöver när du behöver det!


PEDIGREE PAL kondomer:
Rekommenderas av ledande uppfödare!


GINSANA kondomer:
Orka mer!


GB-GLASS kondomer:
Jag och min Magnum!


L'OREAL kondomer:
För det är jag värd!


MARABOU kondomer:
Mmmm....


GORE TEX kondomer:
Guarantied to keep you dry!


DELIKATESS YOGGI kondomer:
Nya smarriga smaker i ny fin förpackning!


NIKE kondomer:
Just do it!


GILETTE kondomer:
The best a man can get!


JC kondomer:
Easy living!

AHLGRENS BILAR Kondomer:
Det finns bara ett sätt att stoppa dom, i munnen!

COCA COLA Kondomer:
You can't beat the feeling.

DAIM Kondomer:
You'll never forget your first.

ESTRELLA Kondomer:
Ett lättare sätt att umgås!

KENO Kondomer:
Jag har lovat min fruga en rese!

ODDSET Kondomer:
Ja, där satt den!

SCAN Kondomer:
Svenskt kött från svenska bönder!

SJ's Kondomer:
Upplev den inre resan!


Kommentarer
Postat av: Gipsis

hahahaha

2008-06-26 @ 16:36:13
Postat av: Danel

Hahaha =) en del är ju klockrena och passar jättebra ihop!!

2008-06-26 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0