Layed back

Ligger lågt lite idag=)
Inte på humör att roa faktiskt.
Har ett rent helvete privat, men även det kommer ordna sig till det bästa.

Var i stan idag och köpte skorna jag fick av mamma.
Emelie fick en träningsoverall, en kjol och ett linne. Allt på rea som sagt =)
200 Kronor på kontot till torsdag =)

Sen blir d midsommar!
Underbart!
Längtar dit.
Först fira med vänner i Jonsered, dansa kring midsommar stång med kompisar och deras barn sen blir det fest hela kvällen med ett gammalt kompisgäng.
Massa vänner sen förr.
Skall bli så skoj att återse dom faktiskt.

Ser för en gångs skull fram emot midsommar.
Sen lär resten av sommaren suga, men what the häck!

Vad skall ni andra göra på midsommar?

Kommentarer
Postat av: Sniper

En annan drar till Öland tidigt fredag morgon..

Sen blir det fest som tusan..



2008-06-15 @ 18:32:08
URL: http://iceadde.bloggagratis.se/
Postat av: Helle

Har skrivit en förklaring till dig gumman i min blogg. Hoppas att jag inte svamlat till det bara ^^



Rogga/DeeDeeRamone (om du stött på honom i nån hub) kommer hit med sin tjej & hyr en stuga nere på campingen. Ska sova där med dom, sola, bada & grilla massa kött :D (feeeeeeed meeeeeeee) Eftersom han åkt på dubbelsidig lunginflammation så förblir han nykter på midsommar, då kan jag passa på att bli lite lurig när Charlie somnat :) Får se om vi åker till hembygdsgården & dansar runt granen tänkte jag säga S

2008-06-15 @ 18:47:10
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Lena/Love

Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på på midsommar aftonen...............allt hänger på hur veckan blir..... kram kram

2008-06-15 @ 21:48:29
Postat av: linda

Usch stackare, jag tänker på dig ska du veta! Jag har också ett rent helvete, det kanske smittar av sig? Hur som helst, ska försöka skänka lite ljus åt ditt håll.. kramar till dig!

2008-06-17 @ 02:24:05
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0