Mina ögon rinner bort

Mina ögon rinner bort.
Alex slutar förskolan idag och då är det avslutningsfest på skolan idag 16.30-18.00.
Det är vernissage, tipspromenad, utställning och sång. Man skall ha med picknick...
Så nu står man här å gör pastasallad.
Smakade den en gång och sen dess älskar jag den. Så lätt att göra men ack så god...
Alex pappa, han har stekt pannkakor, men jag tror inte det mättar varken mig eller han, så nu har jag gjort pasta sallad.
Det possitiva är att det är till 10 personer så nu lär man ju få äta pasta sallad i en veckan, men det  gör mig då rakt inget...

Om nån vill ha receptet eller att jag lägger ut bild får ni hojta till i inlägg.
Annars kommer nog uppdatering senare om hur vi hade det =)
Ha en underbar dag =)

Kommentarer
Postat av: linda

Recept recept recept! Och gärna bild också (a)

2008-06-12 @ 16:26:17
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Helle

Oj oj, det låter som en fullspäckad dag :)

2008-06-12 @ 21:36:22
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0