Morron morron

Ännu en dag i Paradiset!
Man vaknar med blodsockret vid fotknölarna och vill aldrig lämna sängen.
Men hur skulle världen se ut om jag, Blondiie uteblev från vardagslunken?
Lite gråare, lite futtigare, lite tristare! 

Så det är bara att tassa ner i tvättstugan nu och kasta in tvätt när vädret inte kan bestämma sig...
Blått, molnigt, men regnet är överhängande.

Så blir inte stranden.
Kanske museeum.
Har man tur kanske livet sakta börjar återvända.

Rusar ner i den roliga källaren iallafall.
Vad skall ni andra göra?


Kommentarer
Postat av: Pally

Ja jag har jobbat hela dagen sedan har jag tvättat när jag kom hem från kneget. Inte mycket kulagare än du ska ha det ;)

2008-06-16 @ 20:51:18
Postat av: Makedonk

Jadu... Jag jobbade, jobbade och jobbade. Bokade hyrbil inför den stundande tjänsteresan till varberg imorgon, + hyrbil och hotell för nästa veckas installation och utbildning. Åkte på jouren from nu och fram till min semester. Massa kul, vill du byta?



Kramis :-)

2008-06-16 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0