Svåra saker att säga när man är full


Saker som är svåra att säga när du är full:
- Oöverträffat
- Innovativt
- Preliminärt
- Kvastskaft
- Diskussion

Saker som är VÄLDIGT svåra att säga när du är full:
- Specificitet
- Cogito ergo sum
- Brittiskt
- Konstitution
- Passiv-aggressiv störning
- Tillvägagångssätt

Saker som i stort sätt är OMÖJLIGA att säga när du är full:
- Tack, men jag vill inte ha sex.
- Nix, ingen mer sprit för min del.
- Ledsen, men du är inte riktigt min typ.
- Godkväll konstapeln, är det inte en underbar kväll?
- Åh, jag kan inte - ingen vill höra mig sjunga!

Tror inte NÅN kan motsäga mig


Kommentarer
Postat av: Elenore

hihi

2008-06-26 @ 13:01:39
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Gipsis

hehe

2008-06-26 @ 16:34:43
Postat av: jadu...

Jadu... tyvärr kan jag säga emot alla påståendena utan konstapeln då, jag har nog bara inte råkat ut för det ännu...

2008-06-26 @ 23:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0