Vem e jag?



Vem är jag egentligen?
Ett enda stort skämt?
Jag ler, men ett sorgset leende att det gör ont.
Alex har sagt jag ser så ledsen ut i flera dagar.
Visst jag mår skit, men det ser väl inte barnen.
Tog ett kort med mobilen för att visa mig själv.

Han har rätt!
Jag ser sorgsen ut,
Ögonen ser sååå tomma ut, som en brunn med virvlande vatten som dränker mig.
Eller är dom öppna som blottar hela min sorgsna själ?
Vem är jag?
Jag ser gammal, död å knäckt ut!
Hemskt, måste bli glad, busig och rolig igen, inte sur, fet och gammal!

Imorgon är en annan dag! Då jäklar

Kommentarer
Postat av: Slemo

Håller inte med...du ser inte gammal ut, inte död ut... Ska du övertala mig får du nog slå mig ;)



Kram

2008-06-19 @ 00:18:34
Postat av: Anariah

Jag visste inte hur du såg ut så jag undrade vilken snygging du på din hemsida nu och när jag förstod att det var du så blev jag brydd att det fanns så fina människor på DC



>8^)

2008-06-19 @ 01:57:59
Postat av: Elenore

Om du ska ha solen fåt du komma å ta den!

2008-06-19 @ 06:31:51
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elenore

ang min karl, han är speciell men har ju såklart fina sidor med. ;)

Man skriver ju sällan om saker när man är "normalt glad", jag vill skriva av mig alltså syns dom negativa sakerna mest men ja, han är en neggoman.

2008-06-19 @ 06:33:25
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Helle

Du är såå söt Blondiie, även om du ser sorgsen ut. Ögonen är ju själens spegel sägs det... Undrar vad ansiktet är.. Får ofta höra att jag ser sur ut :(

2008-06-19 @ 09:31:04
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Razzie

Asså, jag blir lite rädd nu... Den där bliden... PRECIS så såg du ut i drömmen igår :| Lite läskigt måste jag erkänna :P

Hoppas du får en bra dag, och önska mig lycka till på "operationen" :D Kjaaamaj

2008-06-19 @ 10:04:00
Postat av: Makedonk

OJOJOJ!

Som vi säger här i skaunelann:

Du var mig en redig dofsing! (Du var ju en riktig snygging, för er som inte förstår)



Om du ser död, gammal o trött ut på det fotot, så vill jag verkligen veta hur du ser ut en dag då tycker att du är dig själv!



Krrraaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmm (Jag fastnade av nån anledning) ;-)

2008-06-19 @ 21:05:17
Postat av: Anariah

"Skrattar och håller med Makedonk"

2008-06-19 @ 21:10:37
Postat av: jappe

f-n.. du ser ju bra ut =)

hade jag inte varit gift, så hade du legat mycket bra till...

och så e du ju trevlig oxå =)

2008-06-20 @ 07:57:13
Postat av: Bitchen

Och va fan är det för fel och vara gammal och fet.

Själv är jag både och...kan även vara ganska sur ibland ^^



Ha en bra dag önskar feta fru bitchen

2008-06-20 @ 15:09:18
Postat av: linda

Men hallå, du är ju skitsnygg! Jag tänkte mig en krutkärring som ser ut som 45 men beter sig som 18, det är typ den personligheten du verkar ha.. och så ser du ut så här.. nej nu är jag besviken på dig :P Hur gammal är du egentligen? Du ser ut som typ 23-25 nånting ^^ Gratulerar till utseendet! :P

2008-06-20 @ 15:51:17
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Anariah

"Skraaaaattaaar"



Tummen Upp för Bitchen

2008-06-20 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0