The winner takes it all!

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE!!!
Jag har vunnit, japp, jag blir som ett barn när jag vinner =)
I allum ligger en Oil & Vinegar affär som i början på året hade en tävling att man skulle byta namn på deras affär.
Tänkte bara ganska snabbt ett svar & la lappen i en överfylld låda.
Nu ringer telen och en kvinna säger att jag, MOI, har vunnit första pris!!!
Dom skall använda mitt namnförslag!
Vad jag döpte affären till?
Tänk de försöker jag med komma på ^^
Kunde ju inte med å fråga "eh?, jo, va skall ni heta då? Vad blev d för namn?"
Jag TROR d var nått i stil med Himmelska droppar, eller smaker eller nått haha
Får väl se imorgon antar jag när jag hämtar mitt pris, en korg med massa varor från deras affär, wiiihooo va glad jag är!
Grattis till mig själv!
Tack så mkt!!!

image11
Gamla loggan, undrar hur nya ser ut =P Kan man lämna kort på sig sälv å säga hääär, skriv bara ut bilden med nya namnet så är jag er modell???

Kommentarer
Postat av: Makedonk

Då är det på sin plats att säga grattis!
Ang modellandet så ja... Kör på - men glöm inte bort oss vanliga dödliga när du blir en supermodell a la Cindy Crawford ;-)

Grattis & Kramis

2008-03-23 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0