And the winner is......................MOI!

Woho.
Har en riktig tråkdag.
Tvättar.
Storstädar stora toaletten. Riktigt gnuggar rent. Badkar. Toalett. Innuti skåp. Ja, ni vet...

Posten kommer.
Woho.
Ett kuvert med handskrivet.
Då är det nog ingen räkning iaf.
Öpnnar.
WOHOOOOOOOOOO!!!!
Min tur vänder...

    


Jag blir så tramsigt glad. Som en 5-åring på julafton!
Hela dagen är underbar nu!
Jag hör fåglarna kvittra. Det är skoj att skrubba badkar. Och min son kommer bli sååå överlycklig!
Han har suktat efter filmen länge.

I morse vart han skitsur på mig.
-Mamma, jag tycker du är elak.
-Jaha, vad har jag gjort nu då?
-Tycker du är jätteelak som inte ger Emelie frukost på sängen och paket...
-Öh? Jaha?
-Ja, hon fyller faktiskt 1 1/2 år idag!
-Ja , men man firar ju bara hela år, 1 o 2 o 3 och sånt. Inte ett år och 4 månader tex..
-Jaha? Varför säger du att hon e snart 1 1/2 år då? Då e hon ju bara 1...
-Jo men, kolla här... Man fyller ju bara på sin födel...
-Strunt samma, tycker du är elak iaf som inte firar henne..

Hopp där fick man.
Men men, snart kommer man på plus-sidan =p
ÅHHH, kan jag inte få hämta han nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till vinsten. Det var skitkul att du vann.

2008-05-07 @ 15:04:03
URL: http://rovardotter1971.blogg.se
Postat av: Helle

Grattis :)

2008-05-07 @ 19:03:36
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0