Bilresa

Hopp, bara för att man gillar och skojja så blir folk jämt sura på mig och säger jag inte kan skojja på rätt sätt....
Fattar inte, jag tyckte att det var skitroligt...

Igår var jag ute och åkte bil med en kompis och vi blev stoppade av en polis.
Han körde och jag satt bredvid, och jag låtsades att vi var gifta...
Killkompisen: "Vad är problemet?"
Polisen: "Du körde i minst 75 på en 50-väg."
Killkompisen: "Nejnej, jag körde i 60."
Jag: "Näää. Du körde i 80." (Kompisen blänger på mig.)
Polisen: "Du får också böter för ditt trasiga stoppljus."
Killkompisen: "Trasigt stoppljus? Det visste jag ingenting om!"
Jag: "Meeeh!. Du har vetat om det i veckor." (Kompisen blänger på mig.)
Polisen: "Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte."
Killkompisen: "Åh, jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen."
Jag lägger upp ett asgarv: "HAHAHA, fan va du ljuger. Du använder aldrig säkerhetsbälte."
Då vänder sig kompisen mot mig och skriker: "Håll käften!"
Polisen vänder sig till mig och frågar: "Skriker din man alltid till dig på det viset?"
Jag svarar: "Nej, bara då han är full."

Å så fick han böter och jag fick gå hem.
Fan va elakt, tål dom inge skoj eller?

BTW, jag behöver skjuts, vem skjutsar? Tror inte han kör nått mera =(

Kommentarer
Postat av: Helle

*asg*

2008-05-14 @ 15:41:54
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Makedonk

Hahaha :P

Jag skulle kunna köra, men icke..... 1) Du skulle inte våga, 2) Vi skulle uppfylla de 3 B'na, 3) Vi skulle bli stoppade av polisen, och jag misstänkt för kidnappning av svenska flikkat.

Kramis

2008-05-14 @ 18:54:28
Postat av: Jennie

hehehee du är för rolig du

2008-05-14 @ 20:40:16
URL: http://rovardotter1971.blogg.se
Postat av: Daniel

hahahahaha vad taskigt ;D

2008-05-14 @ 20:41:55
Postat av: Mikael/Galaxy

Du får åka med när du vill

2008-05-15 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0