Rolig Utmaning

Utmanad :)


Hur tjejig är du?

[X] Du har fler än 10 nagellack.
    Snarare 100 i alla dess olika färger...
[X] Du har en parfym som kostade mer än 500.   Alltid Burberry Brit på mig
[  ] Du har eller har haft lösnaglar.  Nä fyy fan, helt naturiga klor har jag
[X] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.   Japp, Jag har det, på msn =P
[X] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.  5? Snarare en hel jävla garderob...
[X] När du var liten ville du vara en prinsessa.  Japp, med svärd och polisuniform
[  ] Du brukar gå på stan med din mamma.    När jag föddes, tog jag ALLA shoppinggener=(
[X ] Du har haft rosa på ditt rum.   Jajjamensan, flickigt värre...
totalt: 6

[X] Du har färgat håret.
   Svart, neonrosa, orange, U name it... =P
[X] Du har slingat håret.  JA på trista vintern när inte solen gör det kritvitt
[X] Du har alltid din mobil med dig.  Denär alltid med mig, som ett extra barn....
[X] Du dansar vilt när du är ensam hemma  Askul att rocka loss med kidsen och städa eller laga mat
[  ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad. Jo, men väldigt sällan
[X] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan. Jajjamensan, annars förstörs håret =P
[X ] Du älskar att gå till frisören.  JAAAA, men inte min plånbok
[/] Du solar hellre än att bada.  Halv poäng, jag bor i vatten på sommaren, men älskar solen
totalt: 6 1/2

DU ÄLSKAR:
[  ] Skor
Nödvändigt ont
[  ] Färgen rosa Bara till dottern
[X] Shopping  Älskar är inte starkt nog, det är en drog....
[X] Dekorationer ja, det gör ju allt från rummet, till paket
[X] Speglar Ja, kolla min klädkammare
[  ] Skolan  Nä, men älskade gymnasiet med vänner och allt umgänge
[X] Delfiner Högsta drömmen är att simma med dom
[X] Disneyfilmer  Har alla, jag och barnen ser dom ofta
[X] Ljus Ja, massa levande ljus MUMS!
[X] Blommor Jo, men dom dör ju fan !
[  ] Mjukisdjur Har mer än halva Sveriges barn.. Men kan inte kasta, då blir dom ledsna...Djuren alltså
totalt: 7

Du shoppar/shoppat på:
[  ] MQ
Räknas det om man fått kläder därifrån?
[  ] Kompaniet Nix
[X] Victoria's secret Finns kanske ett och annat plagg därifrån
[X] H&M halva garderoben typ. Älskar H&M
[  ] Aima Nä?
[  ] New Yorker Är detta märken eller?
[X] Gina Tricot Har till min förtret börjat handla i denna 14is affär, NEJ ingen ålderskris... End of it...
[  ] NK Ser jag ut att skita pngar?
[  ] Top Gun E inte det en film?
[  ] Taily Weijl Lät som nån kinesisk animation
[  ] Bijou Birgiette Lät tantigt
[  ] City Girl Fan va gammal jag känner mig, känner inte till ett enda märke? Va fan e Ullared på listan?
[  ] Colosseum Hejja Russel Crow, slå ner alla å bli gladiator nummer 1!!!
[X] Sisters Har ett linne vad jag vet
totalt: 4

DU SÄGER OFTA: 
[X]
Whatever Gör vad du vill, whatever!
[X] Oh my god! Snarare OMG
[X] Vet inte Jag är blond, så det är ett vanligt svar på det mesta...
[  ] Cuite nepps
[  ] Hot Hot dog räknas inte va?
[X] Visst Visst, whatever, det blir säkert bra
[X] Säkert Se meningen över...
[X] Ursäkta? Ursäkta, sa du nått eller? Nä, då så, zip it!
[  ] Fabulous Nää, låter som Fab 5
totalt: 6

DU LÄSER:
[  ] Frida
Näää
[  ] Cosmopolitan Värsta skiten, fanns inget av värde
[  ] Glamour Dryg tidning, för rikemanstöntar, som inte vågar ha egen stil
[  ] Elle Nä, då måste man vara 30... MINST
[  ] Teen Vouge öh? näää
[  ] Bravo Juicen eller?
[  ] solo Såg ett omslag hos plågis, men det räknas väl inte....
[  ] Wendy Är inte det en flicktidning, alltså 8 år typ?
[  ] Bravo girl Never heard of it
[  ] Star Flash Nopp
totalt: 0

DU GILLAR DESSA FIMER:
[  ] Elizabetown
Nää
[X] Eva och Adam Skitroligt när det blir parodi i köket på all reklam
[  ] Freaky Friday  Hyfsad film, svårt att hålla koll när dom var vilka osv
[X] Ciao Bella Mysig film
[X] A Walk To Remember Jag ÄLSKAR DEN!!!!! SE DEN NUUUUU!
[X] Sweet home Alabalma  Rolig söt film =)
[  ] Where The Heart Is Tror inte jag hört talas om den ens
[  ] Just My luck Vad handlar den om?
[X] John Tucker Must Die Jag är patetisk, jag VET som gillar sånna
[  ] The holiday Hmm, minns inte
[  ] Girls United Nä, men den lät skoj =P
[X] How To Lose A Guy In 10 Days Älskar denna med =P
[  ] The hot chick näää
[  ] My girl Nä man grinar bara när hon dör
totalt: 6

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[  ] Lost
  Tröttnade efter 2 säsonger...
[  ] Top Model Vilken skit
[  ] Projekt Runway Va är det?
[X] Desperate Housewives Jag älskar dom!!!!
[  ] The Simple Life Nopps
[  ] Men In Trees Näää
[  ] 8th & Ocean Inte den heller
[  ] Grey's Anatomy Nä, men funderar på att se den från scratch
[  ] The OC Såg första åren
[  ] Laguna Beach/The Hills  Nä, inte denna serie heller
[  ] Nip/Tuck Nopps
[  ] Gilmore Girls Funderar på att ta ner alla säsonger, eller jag menar hyra dom och se dom =D
[  ] One Three Hill Näää
[  ] Heroes Pallade inte ens första avsnittet, den var kass
totalt: 1

DU TYCKER ÄR BRA:
[  ] Paris Hilton
Nää, rikemansunge som måste snatta. Vilket föredömme
[  ] Jessica Simpson mer korkad får man leta efter... Stackars Nick
[  ] Mariah Carey Orkar inte med hennes divalater
[  ] J-Lo Nä, hon tror hon e nått hon inte är.
[  ] Britney Spears Var duktig när hon kom, sen balla hon ur totalt, till tragisk trash, stackars barn!!!
[  ] Beyonce Knowles Njääää
[X] Christina Aguilera Otrolig sångerska, med fötterna på jorden, verkar vettig
[X] Hillary Duff Så söt, så pigg, så glad så gooo... Många bra låtar! Och mysiga filmer...
[  ] Lindsay Lohan Var rolig i början men nu är väl hon konstant på drogboende, så henne ser man aldrig till
[X] Gwen Stefani WOW! Girlpower, nästan lika bra som Pink, hon har KLASS!!!
totalt: 3

Totalt: 39.5
0-20 mer pojke än tjej 
20-30: pojkaktig tjej 
30-40: rätt så tjejig. ←
40-50: du är en tjej! 
50-60: du är riktigt flickig.



Utmanar alla andra som läser detta & har en blogg :)   Skriv gärna & berätta om du antar utmaningen :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahaha jag ska kopiera den till min så får du kolla och se hur tjejig jag är. :-D

2008-05-15 @ 10:28:47
URL: http://rovardotter1971.blogg.se
Postat av: Jennie

Du är mer tjejig än mig. :-P

2008-05-15 @ 11:13:20
URL: http://rovardotter1971.blogg.se
Postat av: Helle

Haha, du skre ju roliga kommentarer till ^^
Tänkte inte att man kunde göra det :/
Då hade det ju blivit så mkt roligare *S*

2008-05-15 @ 15:58:43
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Cheva

skulle vilja se en manlig sådan test =) Hur manlig e du? kramar

2008-05-15 @ 20:55:08
Postat av: Mikael/Galaxy

Vilken tur jag var mera pojke än tjej

2008-05-15 @ 21:31:38
Postat av: Tussas

Kanonbra blogg du har Gumman
=))

Jag är ju som jag e så.... med mina 17 poäng så är jag visst mer kille än tjej...
Hoppas inte Ido läser det här
hehe

Önskar er en underbar helg =)

2008-05-16 @ 12:12:03
URL: http://www.paradisecatz.frih.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0