Sist på gymmet

Skall snart åka och träna boxning på gymmet.
Skall köra 1 1/2 timme rå styrka och slå ut mina aggresstioner som snart förtär mig innifrån och ut.
Sist jag var där gick d inte så bra när töntarna stod och tränade.

Jag förstår inte saken med att lyfta skrot?
Iaf så står jag och kollar en kille hur man använder en maskin..

- Booom!!! skriker bodybuildern och sliter av sig tröjan!
- Vad är det där? frågade jag.
- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!

Boom!!! säger bodybuildern igen och sliter av sig sina byxor.

- Vad är det där på dina ben? frågade jag .
- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!

Boom!!! skriker han en sista gång, och sliter av sig sina kalsonger.
Jag började skrika och sprang i panik ut ur gymmet.
Bodybuildern sprang ikapp mig och frågade varför jag sprungit min väg.

- Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort...


Då vart han sur.
Aja, skall till andra gymmet idag så där är han nog inte.
Berättar säkert senare hur det var.
Ta hand om er och dom ni älskar.
Ni vet inte när ni förlorar det =(

 


Kommentarer
Postat av: Helle

*asg*

2008-05-03 @ 11:53:17
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: arne

hahaha
den var bra

2008-05-03 @ 21:05:01
Postat av: Makedonk

Tack för att du inte avslöjade mitt namn :-P

Kramis

2008-05-04 @ 01:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0