Tarzan och jag

När jag träffade Tarzan så uppstod efter ett tag kärlek.
Jag frågade Tarzan hur han brukade lösa "sexbiten" ute i djungeln?
- "Tarzan vet inte sex", blev svaret.
Jag förklarade, och efter en stund gick det upp ett ljus för Tarzan:
"Aah, det! Tarzan göra med hål i träd!" (Därav namnet Juckapalm...)
Jag sa att nu var det slut med det, jag klädde av mig, lade sig på
golvet
och pekade på det stället där Tarzan skulle göra det i fortsättningen.

Tarzan klädde av sig och såg minst sagt ut att vara redo för denna nya
övning.

Han tog en rejäl sats, sprang fram....och sparkade mig i skrevet!

Efter att jag rullat runt på golvet i ett par minuter och lärt Tarzan
alla ord som man inte
behöver kunna i djungeln, så väste jag mellan sammanbitna tänder

- "Varför i helvete gjorde du så, Tarzan?

- "Tarzan bara kolla så att inga jävla getingar!"...

Efter det insåg jag att han är lika korkad som alla andra män, så jag dumpade han.
Men men, tror han har en tjej som heter Jane nu, men är inte säker =)


Kommentarer
Postat av: Makedonk

Hmm, hittade han några getingar där? Eller var det bara en mal eller två :P

Kramis

2008-05-22 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0