Hemma=)

Haft massa jobbiga timmar i skolan idag med=)
Fast fick reda på jag fått VG i båda mina inlämningsuppgifter, börjar blien vana nu med VG =P
Fast jag klagar inte=)

Emelies läkare ringde idag om svaren på hennes lungröntgen...
Visade sig att hennes lungor var "rispade" men iom hon inte hostade längre ( fast hon inte ens hostade DÅ) så tar man för givet att det är från en lunginflammation, som hon haft men inte jag fått veta...

Efter att vi gått hade man sett detta ganska tydligt så dom hade kollat om vi var kvar vilket vi inte var, för dom hade velat göra en belysnings nått när man lyser genom hennes hals för att se hur det så ut när hon andades....
Men eftersom dom sagt hejdå, gett klisermärke och följt oss till dörren fanns vi inte kvar...

Eftersom att Emelie inte hostar nu ( gjorde som sagt inte då heller) har man valt att inte göra ny röntgen för att se om lungorna är rispiga längre så jag får väl nöja mig med det fast jag hellre sett man gjorde en extra röngen för att se så det inte är provisoriska skador, men men, ORKAR inte tjata mer eftersom vi stått under läkarkontakt i nästan 2 år med denna läkaren...
Dom kommer ju fan tro man lider av munchausen by proxy...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis till VG'na !



Gud vilka läkare som inte upptäckt det tidigare.

Förstår att du inte orkar tjata !

2008-11-14 @ 17:25:51
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Silverstolpe

Grattis till dina VG!

Ha en trevlig helg, vännen!

2008-11-14 @ 23:58:13
URL: http://www.metrobloggen.se/silverstolpe
Postat av: Jeanette

Vad jobbigt med tjat till läkare, det skall man inte behöva ha tycker man och speciellt inte när det gäller ens barn. Grattis till dina omdömen, det är ju kanonbra kram

2008-11-15 @ 09:24:44
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0