Kvällis

Hejsan alla glada och mindre glada!
Har tvättat massa, måste bara ner i källaren och hämta upp skiten med=P
Emelies pappa var här och lekte med med Lillfia och sen när han gick badade vi och så somnade hon gott=)

Jag la mig och kollade Berättelsen om narnia- prins Caspian. Den var bra men jag älskar ju Narnia öht!
Men så ligger man där och får sån panikattack att jag inte fick luft...
Får för mig att jag kommer dö och all luft bara stryper mig!
Som om jag får strypgrepp runt halsen, jag drar efter andan i panik och naglar fast mig i madrassen så att jag bryter en nagel.
Kunde inte andas överhuvudtaget...
Trodde nu dör jag!
100 frågor rusar runt i huvudet, skall mina barn hitta mig i sängen va händer, ta inte mitt liv osv...
En kompis kompis ligger på östra sjukhuset och kämpar för sitt liv, hon föll ihop på jobbet ensamstående med tre barn, och kämpar som sagt för sitt liv, dom har inte ens gett henne 1 månad för det var cancer i hela kroppen!!!
Då börjar min sjuka fantasi att det där kommer hända mig liksom all annan skit!
Mina barn som är varandras allt kommer splittras, inte få ses mera, och dom mister varandra, inte bara mig!
Tårarna forsar, jag har svårt att andas och det är mörkt ute, då kommer alla tankar!!!!
Kommer bli en fin natt igen....
Skall samla mig, nätterna är värst!!!
Men jag VILL INTE DÖ!!!!
Jag är livrdd för döden!!!!
Låt mig få leva till barnen blir stora!
Klarar inte skriva mer...
Natt!





Kommentarer
Postat av: Lissen

Det kommer inte att hända dej!!!! Du blev bara rädd att det skulle hända dej också!

Trollflöjten var en härlig upplevelse!

Sov så gott

2008-11-12 @ 23:45:27
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Neeej! Jag förstår din ångest, men bara för att det hände henne behöver det inte hända dig också!! Hoppas att du får sova någonting i natt! Många kramar

2008-11-13 @ 00:36:15
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Jonas

SVAR: hehe det var inte riktigt som så att jag försökte se sexig ut, men det blev så... hihi min nya mobil som jag fick i söndags är oxå redan full med massa ego bilder. :) Varför läger su inte ut lite av dina ego bilder, det vore skit kul att se mer bilder. ;) Kram!

2008-11-13 @ 06:02:00
URL: http://jomari.se
Postat av: Kattis

Godmorgon! GUMMAN!

Åh, hoppas du kunde somna senare.

Fruktansvärt att få sån ångest.

Finns inget jag kan säga för att lindra heller.

Det blir ju bara massa klischéer.

Försök att ha en bra dag.

KRAMAR

2008-11-13 @ 06:25:45
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Amanda

Usch vad jobbigt! Jag har själv aldrig fått någon pnikattack men jag vet känslan av att inte få någon luft iaf då jag har astma.

Hoppas du kunde somna sen och att du fick sova gott. Brist på sömn hjälper inte till!! Då blir allting bara värre...

Idag är det en ny dag så nu tar vi nya tag, ok? tar mig själv i kragen Idag ska jag inte klaga hur väck jag än känner mig. Och idag ska jag få allting utträttat som jag bara skjuter upp hela tiden. hejja Hoppas du får en bra dag med! Kramar

2008-11-13 @ 07:11:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Hontass

Förstår din känsla. Jag är inte rädd för döden men livrädd för vad som skulle hända med mina barn om jag dog. Detta har lett till många panik attacker.



kram

2008-11-13 @ 07:57:36
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass
Postat av: tuta

låter jobbigt, fy, panikångest är ett helvette. inte för att ja kan påstå mej förstå de helt eftersom ja själv inte har de, men har varit gift med en karl i 7 som led av paniken... ja hoppas innerligt att de gick bra och att du kunde sova din natt i lugn och ro! kram!

2008-11-13 @ 11:18:36
URL: http://www.metrobloggen.se/tutas
Postat av: Jungfrun

Är själv inte rädd för döden för egen del, men jag förstår dina känslor. kramar om dig

Hur känns det idag?

2008-11-13 @ 13:35:08
URL: http://www.metrobloggen.se/jungfrun
Postat av: Stefan

Men lilla vännen. Har inte varit så bloggig av mig på ett par dagar, så jag läste inte din förrän nu.

Det gör omt i mig att se hur du får en sån överväldigande panik. Jag har själv aldrig råkat ut för det, och kan således inte säga att jag vet hur det käns. Men du ska veta att både jag och Annica finns här om det är nåt. Lite långt borta kanske, men vi finns här.

Ta hand om dig och dina små nu, så ska du se att det ordnar sig. Vi tänker på dig.

Kram

2008-11-13 @ 19:09:40
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0