Mercedes -65 skrotas, amerikaljus bl.a

Säljes av Mats Lindfors. Insänd 1 jan 09:50.

Plats: Hisingen Visa område på karta


Jag har en grön, samt en blå -65 MB som jag inte fick såld, pga en köpare som ville ha båda mina -65:or, men

han var utan pengar, visade det sig efter en segdragen "affär"...!?!

Tråkigt när det blir så, men nu åtgärdar jag alla liknande eventualiteter, med att skrota bilarna...!!!

Så nu finns det delar att köpa för dom som vill komplettera sina ving Mercedesar...

bl.a 2 uppsättningar
amerikalysen,

takluckor,

motorer 220 SEB

ja, Ni förstår ju själva...två kompletta körbara veteraner, som jag håller på att demontera till storlekar som t.o.m

en post-kassörska skulle kunna godta...


Det här, blivande "skrotet" finns i Göteborg, och Ni är ju, i första hand, välkommen hit för att själva transportera

hem de fina delarna...men vi kan även komma överens om andra lösningar...

Jag själv, älskar Mercedes Benz av äldre modell och föredrar en sådan istället för de flesta kvinnor...försökte

kombinera det under många år, men när jag till sist lyckades slita mig ur drakens käft, då fick jag en

tumultartad smak av frihet, som resulterar i att jag säljer av det jag har, och flyttar till Spanien...
el någon annanstans där man inte kan språket, så man slipper höra på gnatiga, tjatiga, otacksamma, jävliga kärringar, som t.o.m går och lägger sig innan dom har kommit hem från firmafesten...

Hon är jämnårig med kärrorna, så därför skrotar jag och river isär dessa bilar med en väldig frenesi och

glädje...trots att dom är i bättre skick...detta borde alla presumtiva styckmördare prova på, man får faktiskt lite

lugn och ro i själen...!


Men, priset som jag sätter ut här, som vida överstiger värdet på min ex-häxa, är inte det som gäller, men vi

ska nog komma överens om något, du o jag...

Jag är inte bitter...därför önskar jag henne ett Gott slut, och alla andra ett Gott nytt...


Sensmoral: lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...


Kommentarer
Postat av: Mats Lindfors

Tack... Känner mig hedrad av att min annons om mina Mercedes'ar blev så uppmärksammade, som de faktiskt blev...men trots all uppmärksamhet så står jag fortfarande kvar med biljävlarna...då min skrivarlusta, allt hat till det konventionella...samt min avsmak för falska kvinnor som man utbyter löften med, men som vinglar hem på morgonen med trosorna i fickan, å platsen där de vanligtvis ska vara påminner mest om en statlig halkbana...gör sig hörd...!?!

Gjort sig hörd, har oxo min depression...men nu är jag på g igen...tänker därför sätta ut lite annonser med prylar, som jag har i mängder, men kanske att de även innehåller en nyanserad text, som tidigare...men förhoppningsvis inte så att andemeningen går ur å man, som sagt, blir sittande kvar med "tillfälliga bekantskaper" som berömmer ens ord ang smärta, kval å svek...men som undviker dialog om annonsen's jävla grundtema...!?! Nåja, beröm å smicker, får man aldrig nog av...ha det bra...

2011-02-23 @ 17:20:08
Postat av: bosse

Hej har du lyserna kvar?

mvh

bossew

2014-04-24 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0