TACK!!!

Herregud över 130 personer fast jag inte uppdaterat knappt och inte besökt en enda av era bloggar!!!
Vad bra det känns i magen=)
Dessutom är jag nominerad i Rix fm såg jag=)
Tror inte jag har någon chans men TACK!!!!

JESSICA!!!!!
TACK!
Du är helt underbar och ovärderlig!!!
Jessica - min kära vän har gjort om bloggen =)
Va skoj ni gillar den!
Det vart fel bara så inga kommentarer fungerade men nu funkar allt smärtfritt=)
Ni som vill kan ju säga till om ni är intresserade av att beställa en blogg av henne...
Hojta i pm så kollar vi.
För ett bra pris får du den klar på en dag. Och du kommer äga rättigheten till den.
Lägg som sagt önskemål och bud om ni är intresserade.
Vi kommer även att lotta ut en design så småningom =)
Sååå vill ni med ha en snygg vintrig design?
Hojta och ge bud på pris och hur ni vill ha den så fixar vi det=)
Eller aaaa, HON fixar men jag är ju hennes pimp =P

Jessica.
TACK FÖR ALLT! DU ÄR BÄST =)

Kommentarer
Postat av: Gullillan

Men jag blir såååååå aaavundsjuk!!!!!!

Hur bär du dig åt?

Jasg jobbar o jobbar o jobbar med min lilla blogg och har sällan över 10 titt-in/dygn?

Men så har du ju en intressant blogg förståss och nu har du renoverat och målat om ser jag! Inte illa! Snyggt värre!

Önskar dig en skön helg!

Kramar från "tanten"

2008-11-21 @ 22:49:16
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Gullillan

Det är ju såååååå himla synd att jag inte visste om denna Jessica några dagar tidigare.............

Min blogg verkar ta en evinnerlig tid innan tjejen jag anlitat är klar..............

2008-11-21 @ 22:51:45
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Bitte

Bloggen är kanonfin!Ja,nog har jag varit här jag med,meeen,kom inte in L

2008-11-22 @ 18:51:40
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0