Alex skolkort

Fick vi hem i fredags...
576 spänn skulle dom ha för paketet som var SKITsaker...
Klistermärken, kylskåpsmagneter och en kalender där månaderna stod på engelska...
Inte ens det kunde man fixa...
Och på magneten står skola, spår och klass och tar upp nästan hela kortet...
Skall åka dit jag brukar ta kort istället och skicka dessa tillbaka...
Men scannade paketet istället.
På andra stället får man paketet för 350 spänn och då är det RIKTIGT paket...
1 A4 3 st A5  och massa andra kort som man har nytta av...
Här är det svartvita scannade kortet...

Kommentarer
Postat av: Peggygirl

Vilken liten söting..:-)

2008-10-25 @ 19:37:36
URL: http://www.metrobloggen.se/peggygirl
Postat av: Singelmorsan

Åh, vilken fin kille du har! =) Själv hoppas jag bara att jag får dagiskorten när det är min "hämtdag" så jag kan roffa åt mig de jag vill ha o sedan lämna resten till hans pappa. Muahaha.

.

Jag jobbar som mellanchef i en butikskedja. Det som hände var att vi blev rånade under pistolhot på min första dag efter semestern. Skulle bara dit och jobba fyra timmar... :S Jag var chef, styrde upp allt efteråt; tog hand om kollega, höll kvar vittnen, säkrade spår, larmade, ringde in högre chef och allt man ska göra... I flera dagar gick jag runt o var "chef" o lugnade allt o alla så de inte skulle bli alltför uppstressade. Sen släppte allt! Men nu känns det bättre trots att jag jag har problem med minnet och nerver ovanpå huden typ. Har jobbat några dagar också, fast det var sisådär.

.

KRAM o tack för omtanken!!!

2008-10-25 @ 20:58:26
Postat av: Marra

Men åhh vad fint det var :)

2008-10-27 @ 10:42:48
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0