Äntligen hemma!

Vilken Djävulsk dag!
Var i skolan 8.00.
Hade tema idag om hur kommunen jobbar vid extraordinära situationer såsom Tsunamin, backabranden och liknande situationer.
Imorgon kommer räddningstjänsten och nån mer.
Hela veckan kommer olika instanser för att tala om deras roll vid katastrofer.
Ser fram emot fredag då PKMC kommer.

Hämtade barnen nu, skitsent.
Emelie som pratar lite, blev orolig när alla gick innan henne så för att lugna sig själv och sin dagmamma snyftar hon fram med tårar i ögonen: Emmi mamma hommer hat.....
Jaaa lilla hjärtat, mamma kommer fortast möjligt.
Kom hem nu, Alex skall på innebandy men iom Emelie äter medicin och är så trött har Alexanders kompis underbara föräldrar lovat att ta med han dit och hem...
Så nu när dom åker skall jag göra kallops, så är den klar när han kommer hem 19.20....
Hur har eran dag varirt?

Kommentarer
Postat av: Johan

DU kan få så mkt bröllopstårta du vill, jag är less på den....



Om jag kunde o fick svära här skulle jag...Sabla skitMetro...sista veckan innan räkning så stänger de ner bloggen i 8 timmar...så nu lär man ju falla på det berömda lilla håret...grrr

2008-10-20 @ 17:19:09
URL: http://www.metrobloggen.se/ensamliv
Postat av: Lindis

Min dag har varit puh... har tvättat mellan 08-16 hahahaha och ändå blev jag inte klar med allt.. kram

2008-10-20 @ 18:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78
Postat av: Fru Pusselbit

Har läst lite kinesiska, datavetenskap och nu tyska bla. Försöker få ihop allt, så att jag kan ta en examen...

2008-10-20 @ 22:10:06
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0