Är jag naturlig eller en barbie=)

Du har....
(x) Mascara över 100 kr                       
(  ) En plattång                                       
(  ) En locktång                                      
(x) Designparfym                                 
(x) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel 
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter 
(x ) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 11

Du ...
(  ) Använder locktång/plattång varje dag
( x ) Använder fondation varje dag
( x) Använder mascara varje dag
( x) Använder kajal varje dag
( x) Använder läppglans varje dag
(  ) Använder bodybutter varje dag
(  ) Använder bodylotion varje dag
( x) Använder ansiktsrengöring varje dag
(  ) Använder hårinpackning varje dag
( x ) Använder hårspray varje dag
(x) Tränar på gym
( x ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 8

Du har...
(  ) Tonat håret
( x ) Färgat håret
( x ) Hårförlängning
(  ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 22

Totalt: 13

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

EHH? Va fan är en fryst jordgubbe???
Anväder iof inte foundation VARJE dag, för ibland på lördag är jag utan...
Å hårförlängningen var 2000 och nu var det länge sen jag var på gymmet!
Får jag 19 poäng då å vara en kanariefågel i nordisk miljö istället???


Kommentarer
Postat av: Peggygirl

Den där "vågar" jag inte göra..;-) Kramizar!!

2008-10-21 @ 22:18:44
URL: http://www.metrobloggen.se/peggygirl
Postat av: Ninja

Konstgjord behandlad blomma skulle det vara jag??????????

2008-10-21 @ 23:08:48
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus
Postat av: Petter

Inte för att jag har tänkt att göra detta men... Jag råkade se att det finns 31 frågor, men resultatet visar bara upp till 30. Undra vad man bli om man kryssar i alla och får 31 :D

2008-10-22 @ 00:33:25
Postat av: Emil

hehe nä är inte så mkt för prylar faktist, själv då?.. gillar du prylar lr?

2008-10-22 @ 00:53:25
URL: http://www.metrobloggen.se/inteblackjaglr
Postat av: AnnaKK

Kan knappt bli mer naturlig enligt detta test - det kanske förklarar varför jag så ofta känner mej som en naturkatastrof!?! ;-D



Ha en fin dag!!!

2008-10-22 @ 10:43:57
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Sv: Står och väger nånstans mellan 4 och 5! Det känns onekligen ganska otrendigt... <:-) Länge sen jag var "ung och vacker"! Hm...

2008-10-22 @ 12:48:46
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Annelie

HAHAHAH!

Ja kanske inte så mycket att sträva efter =)



Hoppas du inte kommer hem med en massa onödigt skit



Ha en fin kväll!

2008-10-22 @ 17:47:42
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Gargol

En fryst jordgubbe är perfekt till ett glas vin, precis som du ;)

2008-10-22 @ 18:03:40
Postat av: tuta

hahaa, inte bara plast iaf =D



sv- hahaa, du e ju rar! tror inte mina tossor är mkt till pris. men håller me dej, ett par knallrosa med svart vore ballt.. hmm, blir nog en sväng till garnbutiken senare =D

ja, ja måste ju erkänna att ja blitt räääätt så förbannad ett ex ental ggr på honom.. suck! ett redigt stolpskott!

ja sommarjobb är bara plus i kassan är i huset, ja platsar ändå inte i bostadbigragkön påstår dom.. nejnej, tydligt är de för mycket inkomster i hushållet. vette då fan hur en ensamstående morsa kan tjäna så jävla mkt, men de påstår dom.. tror dom har fel på kalkylatorn...

kram

2008-10-22 @ 21:19:13
URL: http://metrobloggen.se/tutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0