Hjälper nån till?

Hej alla som läser =P

Ett gäng kommer under sep månad att springa runt i Sverige på lågbudget. De ska jogga genom hela Sverige och därför behöver de namn på olika människor som de kan få gratis kost & logi hos någon dag.

Jag tog mig friheten att tala om att jag känner lite folk så skriv in i kommentarer och uppge ditt namn, adress & telefonnummer.

De kommer att ta kontakt med dig inom loppet av några timmar & de kommer då att informera dig om när de är framme. Jag hoppas verkligen att det passar & att ni inte blir sura.

Jag har lagt till en bild på dem nedanför för det är ju aldrig roligt att ta emot okända gäster. Så nu vet du hur de ser ut när de ringer på din dörr! Tack på förhand!

Jag hoppas verkligen att du har plats & kan ta emot dem...



 

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Allihopa!!!

2008-10-06 @ 16:22:25
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Peggygirl

Självklart..;-) kan bli liiiite trångt men det fixar jag..!

2008-10-06 @ 21:24:44
URL: http://www.metrobloggen.se/peggygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0