Provet, Betyg och Ekonomi =(

Idag hade vi prov på Säkerhetsarbete!
Kände mig åt helvete dålig!
Kunde inget kändes det som och lämnade in nästan sist av alla. Vissa var klara redan efter 20 minuter och 24 frågor. Funderar fortfarande på om dom kunde eller tyckte det var svårt så dom sket i det, får väl svar på det imorgon =(
Satt som ett jävla fån och tänkte och gjorde dundertabbar.
Efteråt så visste jag att jag svarat fel på en fråga som jag egentligen kan. Men även tre frågor jag helt missade.
Skitsvåra frågor.

När alla gjort provet så gick jag in och bad om en preliminär rättning....
Man kan få IG, G och VG...
För att få G var man tvungen att klara 60% och VG 80%.
Jag var en poäng från VG på den preliminära...
Men det kan dras bort poäng men även läggas till.
Så starkt G+ så man får väl vara nöjd då för trots allt tyckte jag tentamen var SKITSVÅR!!!!!

Idag kan man bara slappa och ta det lungt som fan!
Underbart!!!

Eller så får man ta itu med all disk och städning man försakat sista dagarna =P
Oroar mig som fan över ekonomin med...
Sista CSN får man 27 november sen kommer nästa 27 januari....
Man får en liten utbetalning runt 13 januari med...
Fattar inte varför dom inte kan hjälpa till att betala den i månadsskiftet så att man klarar sin ekonomi.
Hur fan skall jag klara jul, Alex 6årsdag på nyårsafton, och min egna födelsedag den 5e januari?
Iof behöver jag inget, men det kan ju vara kul att bjuda på en kaka till kaffet...
Jaja, om livet vore lätt vore det förbannat trisst att leva=)

Ha en skön kväll =)

Kommentarer
Postat av: Fru Pusselbit

Hoppas att det blir VG på provet!! Känner igen det där med ekonomin, det är inte lätt... :(

2008-10-30 @ 18:13:10
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Peggygirl

Hoppas att du får några rätt till så att det blir ett VG !! Jag fattar inte hur det funkar med utbetalningar och sånt där..! det är ju helt galet att du ska stå "utan pengar" under jul..!!! Det är ju många som drabbas av detta!! Kramar!

2008-10-30 @ 18:31:13
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Mezzie

ÅH G är ju bra... Hääärligt att du iallafall klarade det ju =)

Tänk positivt gumman!

Och duuu nu har jag uppdaterat lite,

en dusch och så skriver jag mer sen ;-)

Stora kramen

2008-10-30 @ 20:51:29
URL: http://missmommy.blogg.se/
Postat av: Jungfrun

Aaah, där ser du att du fixade det precis som jag trodde flin Så du o grabben är stenbockar, det är min gubbe med. Bra folk mao haha..

Detta med ekonomin känner jag till o just jul o nyår är alltid ett mindre h-e här. 5 kids o julklappar suck o alltid ungarna till nyår dubbel o trippelsuck Fy fan med raketer dom ska få köpa åt mig när jag blir gammal haha...

Kram på dig!! ;D

2008-10-30 @ 21:28:14
URL: http://www.metrobloggen.se/jungfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0